20 minutter er faktisk nok

En 20 minutters treningsøkt er faktisk nok så lenge man har mål og mening med det man gjør, og så lenge man ha kontinuitet i treningen sin selvfølgelig, sier Tessa Sørensen, til Side2.

Har du ikke godt med tid i hverdagen din er det fullt mulig å få gode resultater. Setter du av 20 minutter tre ganger i uken til målrettet trening har du i løpet av 3 måneder 12 timer med målrettet trening og 24 timer med trening på 6 måneder. Du rekker gjennom et stort stykke trening på 24 timer. Klarer du å snu tankene til å fokusere på hva du får til og hvordan du skal få det til kan du oppnå veldig mye på kort tid.

Lurer du på hva du skal fylle tiden med, så har jeg mange gode forslag i boken «Tren Smart». Medforfatter Eline forklarer til Side 2 hvorfor akkuratt denne boken er en av de du burde ha i bokhyllen din.

Mange som deltar på gruppetimer husker ikke hvordan de skal gjøre øvelsene i etterkant og sliter når de kommer hjem. Med disse bøkene så tar du med deg treneren hjem og får veiledning ved hjelp av både videoer og bilder. Vi gir ut en av de første bøkene i Norge som bruker en mobilløsning der man skanner en QR-kode som gjør at man får se en video med selve øvelsen. Videoen inneholder også utfordringer slik at de som allerede kan øvelsen kan avansere,

Eline Hvamstad

For hele artikkelen, klikk her. For en nærmere beskrivelse av boken, kan du lese her

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *